Menu Zamknij

Hi-Kumo Pro

Czym jest Hi-Kumo Pro?

To rozszerzenie klientowskiej aplikacji Hi-Kumo – aplikacji do zdalnej kontroli systemu klimatyzacji split RAC i pomp ciepła Yutaki S – która, z poziomu przeglądarki internetowej, pozwala na zdalne monitorowanie parametrów pracy urządzeń, sprawdzania trzy miesięcznej historii pracy urządzenia, oraz wprowadzania podstawowych zmian w pracy układu.

Platforma jest mocno rozwojowa co kwartał przybywają nowe funkcje.

Jakie korzyści dla Klienta końcowego?

Przede wszystkim bezpieczeństwo. Zawsze klient może zwrócić się do nas po pomoc zdalną, a instalator nie musi wyjeżdżać do klienta na ustawienie parametrów.

Co jeszcze zyskuje Klient?

  • Analiza parametrów pracy pozwala znacznie wcześniej uzyskać informacje o ewentualnych nieprawidłowościach w pracy pompy ciepła.
  • Automatyczna diagnostyka pozwala wprowadzić korekty nastaw sterownika pompy ciepła – samodzielnie lub z pomocą serwisu Hitachi – NTS-Energy
  • Automatyczna diagnostyka skraca czas pracy serwisanta obniżając koszty czynności naprawczych i przeglądowych.

Jakie dodatkowe elementy wymagane są do korzystania z platformy?

Jeżeli użytkownik posiada wyposażenie pozwalające na korzystanie z aplikacji Hi-Kumo ( zestaw Smart Box AHP-SMB-01 z bramką WiFi ATW-TAG-02), to nie jest wymagany żaden dodatkowy element wyposażenia instalacji.

Przykładowe informacje i konfiguracje z aplikacji Hi-Kumo Pro:

WordPress Image Gallery Plugin

Jak uzyskać dostęp do platformy Hi-Kumo Pro?

Uzyskanie dostępu do platformy wymaga Hi-Kumo Pro wymaga założenie konta Partnera Serwisowego oraz uzyskania zgody użytkownika na dostęp do danych instalacji (zaakceptowanie zgody z automatycznej wiadomości email wysyłanej z platformy Hi-Kumo Pro na email użytkownika zarejestrowany w systemie).

1.      W celu założenia konta Partnera Serwisowego/Instalatora obsługiwanego przez Państwa firmę należy przesłać do nas dane firmy (Partnera Serwisowego/Instalatora) wraz z adresem email, który posłuży do zaakceptowania założonego konta i ustalenia hasła Partnera Serwisowego/Instalatora.

2.      W celu dodania instalacji do monitorowania pod utworzonego Partnera Serwisowego/Instalatora należy podać 12 cyfrowy numer PIN bramki komunikacyjnej podłączonej do routera użytkownika. Nr PIN znajduje się na odwrocie bramki AHP-SMB-01 lub bramki SPX-WFG-01.

Hi-Kumo Pro dla Instalatora
Hi-Kumo aplikacja dla klienta
Hi-kumo aplikacja dla klienta

Zobacz jak działa aplikacja dla klienta końcowego Hi Kumo: