Menu Zamknij

Ogólne warunki gwarancji Hitachi

OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI NA URZĄDZENIA HITACHI

Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe udziela gwarancji na zakupiony produkt na warunkach wymienionych poniżej. W przypadku jakichkolwiek problemów z produktem lub pytań prosimy kontaktować się z Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe.

  1. Niniejsze warunki gwarancji dotyczą wyłącznie urządzeń klimatyzacyjnych i pomp ciepła marki Hitachi zakupionych i użytkowanych na terenie Polski, dystrybuowanych przez Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe (Gwarant) za pośrednictwem autoryzowanych dystrybutorów Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe wyłącznie w miejscu instalacji urządzeń i po uruchomieniu przeprowadzanym przez certyfikowanego Partnera  Hitachi ,  Partnera NTS-Energy posiadającego aktualny certyfikat szkolenia lub autoryzowanego dystrybutora Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe.
  2. Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe gwarantuje prawidłowe działanie urządzenia zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi zamieszczonymi w instrukcji obsługi i pod warunkiem, że urządzenie będzie się znajdowało w miejscu instalacji, które wraz z uruchomieniem zostanie przeprowadzone przez certyfikowanego Partnera NTS-Energy lub autoryzowanego Partnera  Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu, a wykonanie obowiązków Gwaranta polega na dostarczeniu części (bezpłatna dostawa części ) w okresie gwarancji  oraz dokonywaniu napraw gwarancyjnych urządzeń przez certyfikowanego Partnera NTS-Energy który nabył urządzenie.
  3. Okres gwarancji na urządzenia sprzedawane przez NTS-Energy sp. z o.o. wynosi zgodnie z kartą gwarancyjną:

»36 miesięcy od daty uruchomienia, nie dłużej niż 42 miesiące od daty sprzedaży na systemy Split, Multi Split, Utopia, pompy ciepła Yutaki

  1. Awarie i wady produktu ujawnione podczas trwania gwarancji będą bezpłatnie usuwane przez certyfikowanego Partnera NTS-Energy  w terminie określonym w pkt. 8 poniżej.
  2. Karta gwarancyjna ważna jest wyłącznie z dowodem nabycia urządzenia i wyłącznie wtedy, gdy:
  1. a) jest podpisana przez autoryzowanego Partnera NTS-Energy lub Hitachi,
  2. b) posiada czytelnie i poprawnie wypełnione rubryki,
  3. c) posiada czytelnie wpisany numer seryjny urządzenia,
  4. d) posiada wypełniony rejestr okresowych przeglądów konserwacyjnych,
  5. e) posiada wpis dotyczący podmiotu, który dokonał posadowienia i uruchomienia urządzenia,
  6. f) nie zawiera zmian i skreśleń.
  7. Nabywca jest zobowiązany do zlecania przeglądów okresowych urządzenia wyłącznie autoryzowanym Partnerom NTS-Energy (Hitachi ) lub dystrybutorom Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe. Przeglądy okresowe powinny być wykonywane nie rzadziej niż co 12 miesięcy, jeżeli warunki określone w Kacie Gwarancyjnej nie określają krótszego okresu w przypadkach uzasadnionych niekorzystnymi warunkami w jakich pracuje urządzenie (np. duże pylenie z drzew, emisja pyłów itp.). Pierwszy odpłatny przegląd konserwacyjny urządzenia powinien zostać przeprowadzony najpóźniej w 12 miesiącu obowiązywania gwarancji. Potwierdzenie przeprowadzonych przeglądów okresowych umieszcza się w rejestrze okresowych przeglądów konserwacyjnych zamieszczonym w karcie gwarancyjnej.
  8. Certyfikowany Partner NTS-Energy, Hitachi lub autoryzowany dystrybutor Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe w imieniu Gwaranta podejmie decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszenia gwarancyjnego w terminie 5 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia gwarancyjnego zawierającego opis wady urządzenia oraz przedstawienia dokumentów zgodnie z pkt. 6 powyżej.

Autoryzowany Partner NTS-Energy, Hitachi  dokona naprawy gwarancyjnej urządzenia w terminie 5 dni od dnia uznania zgłoszenia gwarancyjnego. Termin wykonania naprawy gwarancyjny może zostać przedłużony w razie konieczności uzyskania części z zagranicy.

  1. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, transportowych oraz awarii powstałych w wyniku:
  2. a) działania czynników zewnętrznych takich jak: pożar, wyładowania elektryczne, zalanie, działanie środków chemicznych, niewłaściwa wentylacja.
  3. b) naprawy lub konserwacji urządzenia dokonywanych przez podmiot inny niż autoryzowany Partner NTS-Energy, Hitachi lub dystrybutor Johnson Controls Hitachi Air Conditioning Europe
  4. c) działania innych czynników będących poza kontrolą Gwaranta (np. wahania napięć, przepięcia sieci energetycznej),
  5. Gwarancja dotyczy wyłącznie urządzenia i nie obejmuje strat związanych z wyciekiem czynnika chłodniczego, skroplinami, zasilaniem i sterowaniem urządzeniem.
  6. Gwarancji nie podlegają części urządzeń i akcesoria urządzenia ulegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji np. zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów.
  7. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku naruszenia postanowień pkt. 6 i 7 niniejszych warunków gwarancji lub niespełnienia warunków, o których mowa w pkt. 2 niniejszej
  8. W przypadku zaginięcia karty gwarancyjnej nie wydaje się duplikatu.
  9. Wadliwe części usunięte z urządzenia po dokonaniu naprawy gwarancyjnej stają się własnością Gwaranta.
  10. W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej karty gwarancyjnej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.